Friday 6 April 2018

Lets go to Paris


EN//
It is Friday !!!
So let us dream, let us go to Paris for the weekend!
Let's wake up in this scenario. Let us be happy in Paris!
 3 amazing days in Paris!! Why not?  The first time I went to Paris I was 18 years old, a long, long  time ago and I love this city since then.

I present to you my hotel for these 3 fabulous days, the Nolinski, A mix of art deco with contemporary that combine perfectly, a palette of extraordinary colors that I love (the blue, of course), a beautiful staircase to die for and the stunning, peculiar, unique architecture of Paris that I love so much. Je t'aime Paris!!! Let´s go to Paris!!

PT// 
É sexta-feira !!!
Então vamos sonhar, vamos a Paris este fim de semana!
Vamos acordar neste cenário??  Vamos ser felizes em Paris!??
  3 dias incríveis em Paris !! Por que não?  Sabem a primeira vez que fui a Paris tinha 18 anos, à muito, muito tempo atrás e amo perdidamente esta cidade desde então.


Apresento-vos o meu hotel para estes 3 fabulosos dias , o Nolinski, Uma mistura de arte deco (que já sabes que eu adoro) com contemporâneo que conjugam na perfeição, uma palete de cores extraordinárias que eu adoro ( o azul, claro), uma escadaria linda de morrer.
 E a deslumbrante, peculiar, única arquitectura de Paris que eu tanto amo!! Je t'aime Paris



1. Hotel Nolinski

















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts